1 maand - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Roy Lubbers - WaarBenJij.nu 1 maand - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Roy Lubbers - WaarBenJij.nu

1 maand

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 December 2013 | Verenigde Staten, San José

Over een halve dag ben ik hier precies een maand. Aangezien ik ook al een week niks van me heb laten horen dus maar eens tijd voor een berichtje.

De vorderingen bij IBM komen een beetje tot stilstand. De reacties duren erg lang (enkele dagen) dus ik ben vooral veel aan het wachten. Flink veel literatuur doorlezen om de dag door te komen. Hopelijk binnenkort wat resultaten/vooruitgang.
Wel heeft IBM een leuk filmpje gemaakt over een project waar onze groep mee bezig is. (zijn beide in het Engels zonder ondertitels, maar het is geloof ik wel aardig goed te volgen) Jim is mijn begeleider/manager en Amanda en Daniel werken in hetzelfde lab als waar ik werk. Bob ken ik niet zo goed maar is ook van dezelfde groep.
Making of met wat achtergrond informatie: https://www.youtube.com/watch?v=xdi5iukGJ_A
Animatiefilmpje waarin heel simplistisch wordt uitgelegd wat ze gemaakt hebben: https://www.youtube.com/watch?v=GtUFhBmuj2E

Verder zijn we afgelopen zaterdag wezen bowlen met wat IBMers, erg gezellig. Met een andere groep zijn we op zondag football gaan kijken bij een pizzeria in de buurt. Helaas hadden een aantal mensen (waaronder ik) niet op de dresscode (kleuren) gelet waardoor we zelfs per ongeluk in de kleuren van de tegenstander waren gekleed (blauw-wit in plaats van rood-goud). Beetje dom, maar niemand vond het erg. Hoe meer wedstrijden football ik heb gekeken, hoe meer ik er van begin te begrijpen en hoe meer ik er van begin te begrijpen, hoe leuker ik het vind.
Maandag hebben we The Hobbit gekeken als voorbereiding op de bioscoop waar we volgende week deel 2 zullen gaan zien. Al met al dus best wel een druk weekend gehad.

Verder heb ik sinds vandaag een fiets. Hij is/was van een oud-IBMer die klaar was met zijn stage en zijn fiets achterliet om nog nuttig te zijn voor een eventuele opvolger, en dat ben ik! Hij is gratis op voorwaarde dat ik hem binnen IBM houd als ik weg ga. Goede deal dus! Nog wel even lampjes en een slot scoren.

  • 12 December 2013 - 07:39

    Jeroen:

    Jammer dat je zoveel moet wachten, maar gelukkig heb je het naar je zin! Wanneer typ je het wedstrijdverslag een keer? Daar heb je dan ook wel tijd voor. Veel plezier nog daar!

  • 12 December 2013 - 19:25

    Oma Lulof:

    Hoi Roy zo te horen heb je het prima naar je zin en is de omgang met collega's heel gezellig.
    Nog een paar daagjes en Floor is coming!!
    Je hebt natuurlijk wel gehoord van de val van Kim van Floriano.
    Heel naar en vervelend allemaal, gelukkig is ze vandaag geopereerd en ik hoop met succes.
    Ik was er vanmiddag om 15.30 uur maar ze was toen nog niet op hgaar kamer en kwam na ongeveer 15 minuten, nog slaperig natuurlijk en ik ben maar 5 minuten gebleven.
    Ik wens jullie samen een fijne vakantie, gezellige Kerst en een toppie nieuwjaar toe.
    Liefs Oma Lulof

  • 13 December 2013 - 09:32

    Clemens:

    Ha Roy, tis Amerika, dus als je je verveeld dan pak je de fiets. Heb gehoord dat je daar dagenlange tochten kunt maken :)
    Veel plezier daar. Gr, Clemens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9607

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 27 April 2013

Stage in California!

Landen bezocht: