Road Trip! - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Roy Lubbers - WaarBenJij.nu Road Trip! - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Roy Lubbers - WaarBenJij.nu

Road Trip!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, San José

De afgelopen twee weken ben ik vooral bezig geweest om alles bij IBM goed af te ronden. Helaas geen harde resultaten, maar wel genoeg “proof of concept” geleverd, zodat we er vertrouwen in hebben dat er iets bruikbaars kan worden gesynthetiseerd door mijn opvolger.
Inmiddels is mijn verslag af, ingeleverd en zijn ook alle formulieren en papierwerk afgehandeld en heb ik afgelopen donderdag met mijn begeleiders geluncht en zijn we vrijdag met zo’n 20 IBM interns, PhD’s en postdocs. Super gezellig en het was super dat de opkomst zo hoog was :)
Verder heb ik afgelopen vrijdag Carwyn opgehaald van San Francisco airport. Hij is hier om samen met mij een coast-to-coast road-trip te maken naar Miami! Afgelopen week heb ik het dan ook wat rustiger aan gedaan bij IBM, af en toe wat met Carwyn gedaan en ook de avonden flink druk geweest met uit eten gaan, bowlen, beetje rondrijden etc. Mooi om te zien dat hij zich over dezelfde dingen verbaast waar ik mij ook over kon verwonderen.
Inmiddels is de auto, een mooie grote Chevy Malibu, grotendeels ingepakt, de kamer opgeruimd en schoongemaakt en hebben we nog wat laatste inkopen gedaan. Morgen gaan we vroeg naar Yosemite National Park, waarna de reis via Kings Canyon, Sequoia National Park en Mojave National Preserve naar Las Vegas,
We hebben nog niet veel geboekt, alleen de komende 2 of 3 nachten in de buurt van Fresno, waar we een appartement hebben wat zal dienen als uitvalsbasis voor de eerste drie parken. Lekker flexibel dus, we kunnen gaan en staan waar we willen.
Hopelijk wordt het weer wat beter richting Miami (hoogstwaarschijnlijk wel) want de afgelopen week was het een stukje grijzer en kouder dan normaal. Vandaag heeft het de hele dag geregend, iets wat ook erg uitzonderlijk is.

Het globale reisplan is te vinden op de volgende link, echter niets is zeker. We houden jullie op de hoogte :):

• 30 Maart 2014 - 09:31

Anja:

Goede reis Roy en geniet van hetgeen je onderweg tegenkomt!

• 30 Maart 2014 - 10:22

Kim Derkink:

Heeeeeel veeeeel plezier en safe trip!!!!

• 30 Maart 2014 - 20:36

Oma Lulof:

Hoi Roy, geniet volop van je mooie trip en pas goed op jezelf, veeeeeeel plezier!!!

Liefs oma lulof

• 31 Maart 2014 - 08:41

Rinie Lubbers:

Heel veel plezier!!!!

Groetjes van ons allen uit Deurningen!!!